Ogłaszamy rekrutację na stanowisko księgowej lub księgowego
Ogłaszamy rekrutację na stanowisko księgowej lub księgowego.
Jak wygląda zakres obowiązków na tym stanowisku?
- Wstępna i bieżąca kontrola wewnętrzna dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych.
- Księgowanie operacji gospodarczych (wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury kosztowe, faktury zakupowe, faktury sprzedażowe).
- Prowadzenie rejestru środków trwałych, Prawidłowe księgowanie dokumentów OT, LT, UL, amortyzacja.
- Księgowanie Rozliczeń międzyokresowych.
- Realizacja przelewów bankowych.
- Przygotowywanie raportów dla GUS.
- Prowadzenie Rejestrów VAT, Wysyłanie plików JPK.
- Czynności związane z zamknięciem miesiąca w księgach rachunkowych.
- Kontrola merytoryczna i finansowa dokumentów, zapewnienie kompletności i poprawności księgowań.
- Przygotowywanie zestawień pomocniczych służących dalszej analizie.
- Prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentów księgowych.
- Zachowanie tajności spraw służbowych.
Czego wymagamy?
- Wykształcenia wyższego o kierunku finanse, rachunkowość lub ekonomia i 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo-księgowym lub wykształcenia średniego i minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego.
- Znajomości przepisów rachunkowości.
- Znajomości przepisów prawa podatkowego.
- Znajomości pakietu MS Office.
- Dobrej organizacji pracy, umiejętności analitycznego myślenia.
- Dokładności, sumienności, samodzielności.
- Umiejętności pracy w zespole.
- Mile widziana znajomość programu COMARCH ERP Optima.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy: świadectwa pracy, zaświadczenia.
- Aktualne dane adresowe kandydata, nr telefonu, adres e-mail.
Wymagane dokumenty prosimy składać:
- osobiście w sekretariacie Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej Sp. z o.o. w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 49,
- pocztą na adres: 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 49 z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO KSIĘGOWA/KSIĘGOWY,
- pocztą elektroniczną na adres email: sekretariat@zegluga.com.pl z tytułem wiadomości: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO KSIĘGOWA/KSIĘGOWY,
w terminie do dnia 10 marca 2023 roku do godz. 14.00.
Będziemy rozpatrywali jedynie oferty spełniające nasze wymagania, a także zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (…) zwanej dalej RODO informujemy: Administratorem przetwarzanych danych jest Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o.o. w Ostródzie. Dane kandydatów zbierane będą wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane kandydatów nie będą dalej udostępniane.